Passerat | Webbinarium 20 aug 2020 | Hur planerar vi för ett kommande normalläge i verksamheten?

24 June 2020

De flesta bolag och organisationer har på ett eller annat sätt påverkats av Covid-19. Flera bolag har stängt ner eller förflyttat sin verksamhet till hemmakontoret. I takt med att tiden går och förutsättningarna förändras, börjar nu fler och fler att planera för ett normalläge.

Under detta kostnadsfria webbinarium fokuserar vi på hur vi kan sätta ny riktning. Det är viktigt att inte fastna i att släcka bränder utan höja blicken och planera för nästa steg i verksamheten – hur vill vi att vårt nya normalläge ska se ut?

Med utgångspunkt i ledarskap och HR diskuterar vi hur vi rent praktiskt kan öppna upp igen. Vilka lärdomar har vi hittills tagit av Corona-krisen? Vad tar vi med oss – vad vill vi behålla och göra om och bättre? Vad behöver du som chef göra i den här fasen? Hur säkerställer vi en bra arbetsmiljö?

Varmt välkommen att delta.

Klicka här för att boka din plats

Häng med på vår VIP-lista!

Vill du få en up-date när vi fyller på med nytt innehåll, såsom events, bloggar, guider eller spännande poddavsnitt? Då ska du fylla i dina uppgifter här så skickar vi dig ett mail när det finns nytt innehåll!